Gemakkelijk klantgegevens vastleggen en beheren

Klantgevens vastleggen en beheren

Kost het eindeloze zoeken naar dat ene visitekaartje voor de adres- en mailgegevens van jouw klant ook zoveel onnodige tijd? Of heb je jouw klantgegevens op meerdere plaatsen vastgelegd en weet je op een gegeven moment niet meer zeker of je een wijziging op alle plaatsen hebt doorgevoerd?

Met de module relatiebeheer breng je structuur aan in het beheren van jouw klantgegevens. Je legt alle gegevens op één plaats vast en kunt deze vervolgens overal gebruiken.

Overzicht in jouw contactgegevens

De ingevoerde klantgegevens wil je natuurlijk optimaal gebruiken. Daarom is het handig dat je snel kunt vinden, sorteren en bijvoorbeeld een overzicht van alle contactpersonen van een bedrijf gemakkelijk kunt oproepen.

Daarnaast kun je jouw klantgegevens allerlei eigenschappen meegeven, waarmee je deze kunt indelen in logische groepen. Een voorbeeld daarvan is een relatiestatus, waarmee je de actieve en inactieve relaties kunt onderscheiden.

Activiteiten per klant

Alle activiteiten die je voor een klant hebt gedaan worden direct aan die klant gekoppeld. Op die manier zijn o.a. offertes, facturen, afspraken en E-mails met één druk op de knop terug te vinden. Breng met de module relatiebeheer overzicht in jouw contactgegevens.

Wil je gemakkelijk jouw klantgegevens beheren?

Je kunt jouw klantgegevens gemakkelijk beheren met behulp van de module Relatiebeheer. Heb jij interesse in deze module klik dan s.v.p. op de onderstaande knop.

Hoe beheer je gemakkelijk jouw klantgegevens met de WIZZkit?